sobota, 26 listopada, 2022
Strona głównaAktywność fizycznaPorady fitnessPięciominutowe treningi, dzięki którym Twoja kondycja utrzyma się na dobrej drodze

Pięciominutowe treningi, dzięki którym Twoja kondycja utrzyma się na dobrej drodze

Oto pięć szybkich rutynowych ćwiczeń w domu, które możesz dodać do swojego dnia.

Poranny start: Wyskakuj z łóżka i wykonaj tę rutynę spalania tłuszczu w swoich piżamach. To nie jest tak intensywne, jak HIIT treningu, ale to pomoże uzyskać przepływ krwi i promować uwalnianie naturalnych czuć-dobre endorfiny, aby pomóc Ci rozpocząć dzień czuje się dobrze.

Podmuch w środku dnia: Ten trening podniesie Twoje tętno i rzuci wyzwanie Twojemu ciału. Zawiera wiele moich ulubionych ruchów w stylu atletycznym, które wzmacniają mięśnie, a ponieważ jest bardzo intensywny, będziesz spalać kalorie jeszcze przez jakiś czas po jego zakończeniu, gdy Twoje ciało odzyska siły.

Lower-body Fix: Praca mięśni tylnego łańcucha jest świetna, ponieważ ta główna grupa mięśniowa spala kalorie szybciej niż praca mniejszych mięśni, dzięki czemu rutyna dolnej części ciała jest doskonałym wyborem, gdy masz mało czasu.

Koncentracja na górnej części ciała: Ten szybki trening górnej części ciała jest świetny do tonowania klatki piersiowej i ramion.

Wszystko o abs: Ten rdzeń koncentruje się trening brzucha jest na pewno sprawi, że czujesz się świetnie. Jeśli masz małe dzieci w domu, ta rutyna jest wielki dla kiedy są biorąc drzemkę.

Zmniejszenie stresu przed snem: Jeśli jesteś zraniony pod koniec dnia, rozważ spędzenie trochę czasu przed snem, wykonując tę rutynę rozciągającą. Pomoże Ci to połączyć umysł, ciało i oddech. Stretching na koniec dnia może pomóc oczyścić umysł i spowolnić energię, aby pomóc Ci uzyskać dobry sen. Nie jest to wielki spalacz kalorii, ale relaks i korzyści płynące z rozciągania mięśni są wspaniałe.

Krótkie treningi są idealną opcją na dni, kiedy wiesz, że jesteś zajęty. Jeśli wykonasz wszystkie sześć treningów, to Twoje 30-minutowe korzyści zdrowotne płynące z ćwiczeń spełnią się na cały dzień. Jeśli masz czas tylko na jeden lub dwa treningi, wykorzystaj resztę minut ćwiczeń spacerując i pozostając ogólnie aktywnym.

Domowy trening może być bardzo skuteczny. Nawet jeśli masz czas tylko na kilka minut ćwiczeń, może to zrobić dużą różnicę w twoim samopoczuciu. Poruszanie się każdego dnia może wzmocnić Twoją pewność siebie i mięśnie.

CZYTAJ WIĘCEJ

Najpopularniejsze