poniedziałek, 21 listopada, 2022
Strona głównaAktywność fizycznaPorady fitness5 sekretów treningowych dla idealnego ciała

5 sekretów treningowych dla idealnego ciała

Wielokrotnie powtarzałem, że nie da się przetrenować złej diety. Nie da się zaprzeczyć, że dieta jest kluczowym elementem układanki, jeśli chodzi o osiągnięcie idealnego ciała. Istnieje wiele osobistych trenerów i rodzajów sprzętu, które mogą obiecać Ci, że można spalić tysiące kalorii w jednym prostym treningu.

Nie wierz w ten szum. Istnieją dwie strony każdego równania, a w tym przypadku idealne równanie ciała obejmuje dobrą dietę i dobrą rutynę ćwiczeń.

Podejście dwustronne

Przez lata ludzie skupiali się na samej diecie, aby pomóc w utracie wagi. Był to częsty temat w mediach, ale nauka dowodzi, że istnieje wiele korzyści, które można uzyskać z bycia aktywnym. Regularna aktywność fizyczna może przyczynić się do poprawy kondycji fizycznej, spowolnić proces starzenia, poprawić nastrój i zwiększyć poczucie własnej wartości, by wymienić tylko kilka z nich. Może również pomóc Ci lepiej opanować swoje potrzeby żywieniowe, tak abyś mógł utrzymać swoje ciało w równowadze przez długi czas. Zaczniesz zauważać, że kiedy ćwiczysz, masz ochotę na pożywne jedzenie. Kiedy będziesz się lepiej odżywiać, będziesz mieć więcej energii do ćwiczeń.

Czym jest idealne ciało?

Idealne ciało w moim umyśle to nie tylko wygląd. To takie, które jest zdrowe i gotowe do wykonywania zadań, których potrzebujesz, aby wieść szczęśliwe i satysfakcjonujące życie. Moja definicja ideału jest bardzo osobista i ciągle ewoluuje. Nie ma ustalonego standardu idealnego ciała – pomimo tego, co mówią media. Równanie idealnego ciała może polegać na dążeniu do tego, by czuć się dobrze i energicznie, wyglądać dobrze, osiągać jak najlepsze wyniki lub być kombinacją wszystkich trzech. Niezależnie od tego, jaka jest Twoja definicja, musisz mieć w 100% dobre nastawienie, abyś mogła odnieść sukces.

Pięć P do idealnego ciała

Skorzystaj z moich Pięciu P do idealnego ciała, które pomogą ci zacząć i pozostać pod kontrolą równania doskonałości twojego własnego ciała.

Udostępnij

Dostarczaj swojemu organizmowi tego, czego potrzebuje. Celem codziennego odżywiania jest dostarczenie organizmowi paliwa potrzebnego do wykonywania podstawowych funkcji życiowych. Twój organizm potrzebuje również składników odżywczych do regeneracji, uzupełnienia i odbudowy, zwłaszcza po ciężkim treningu.

Obecność

Dzisiaj jest to, co jest ważne, ponieważ jutro nie jest obietnicą. Wszyscy jesteśmy winni mówienia 'Zacznę od jutra’, ale co jest złego w dniu dzisiejszym? Zacznij od dzisiaj i bądź obecny w wyborach, których dokonujesz. Najmniejsze zmiany mogą prowadzić do znaczących rezultatów, ale musisz zacząć, aby wywołać zmianę.

Wytrwałość

Uzyskanie kondycji i czuć się zdrowo nigdy nie powinno być tylko krótkoterminowy cel. Tak, możesz być zmotywowany przez nadchodzące wydarzenie, aby biczować się do kształtu. Ale aby uzyskać dobre wyniki i utrzymać zdrowe nawyki, musisz być wytrwały i zaangażowany długoterminowo. Wytrwałość się opłaca, jeśli chodzi o tworzenie nowych nawyków zdrowego stylu życia.

Produktywność

Wykorzystaj swój czas jak najlepiej i spraw, by liczyła się każda sekunda. Nie oglądaj telewizji ani nie czytaj czasopism, gdy jesteś na bieżni. Zamiast tego pracuj ciężko i utrzymuj wysoką intensywność, zwłaszcza jeśli masz tylko krótki czas na ćwiczenia. Zmieniaj swoją rutynę, utrzymuj ją w prostocie i bądź tak praktyczny, jak to tylko możliwe. Przygotuj się na sukces, stawiając sobie osiągalne cele codziennej aktywności.

Cierpliwość

Najlepszym prezentem, jaki możesz sobie podarować, jest dar cierpliwości. Aby Twoje ciało się zmieniło, musisz dać mu czas na dostosowanie się do nowych i ulepszonych nawyków zdrowego stylu życia. Powtarzanie i czas jest tym, co jest potrzebne do tworzenia dobrych nawyków, które będą trwałe. Najlepszym podejściem jest przyjęcie jednego dnia na raz.

Przyznaję, jestem wyczerpany przez literę P teraz! Ten post został zainspirowany przez doskonałą nieznajomą, na którą natknęłam się na lotnisku, która zapytała mnie o moją definicję idealnego ciała. Co skłoniło ją do tego pytania? Być może była to moja nieco nie na miejscu rutyna rozciągania po wyjściu z 15-godzinnego lotu, a może były to przysiady na ścianie, które robiłam czekając na następny lot. Z przyjemnością mogę powiedzieć, że wyszła ode mnie z czymś więcej niż tylko szybką odpowiedzią. Wyszła wiedząc, że wszyscy zasługujemy na to, by być całkowicie zdrowi, a osiągnięcie tego jest prostsze niż myślała.

CZYTAJ WIĘCEJ

Najpopularniejsze