czwartek, 24 listopada, 2022
Strona głównaAktywność fizycznaPorady fitness8 porad, jak pozbyć się kilogramów na studiach

8 porad, jak pozbyć się kilogramów na studiach

O tej porze roku, kiedy wyruszasz na studia po raz pierwszy lub wracasz po wakacyjnej przerwie, może to być wyzwaniem, jeśli próbujesz utrzymać lub stracić wagę. Przyrost wagi staje się rzeczywistością dla wielu nowych studentów. Jedynym sposobem na uniknięcie przyrostu masy ciała jest znalezienie sposobów na pozostanie aktywnym, zredukowanie stresu i trzymanie się zdrowego planu żywieniowego. Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci wycisnąć codzienną aktywność i uniknąć przybierania na wadze.

Zacznij chodzić:

Chodzenie może pomóc Ci spalić kalorie, poprawić napięcie mięśni i zmniejszyć stres. Używanie prostego krokomierza, który przypina się do paska, to świetny sposób na monitorowanie codziennej aktywności. Zdrowy cel, który warto osiągnąć, to 10 000 kroków dziennie.

Zwiększ swoje tempo:

Dodając regularne spacery do swojego dnia, powoli zwiększaj czas ich trwania, aż do momentu, gdy 30 minut będzie komfortowe. Następnie zwiększ intensywność poprzez szybsze chodzenie. Zacznij od zróżnicowanego terenu, np. wzniesień, a następnie przejdź do tempa biegu lub joggingu.

Wspinaj się po schodach:

Wspinanie się po schodach jest świetne dla poprawy poziomu sprawności sercowo-naczyniowej. Plus, to działa wszystkie mięśnie z tyłu nóg i tyłek. Jeśli nie możesz znaleźć dobrego zestawu schodów do wspinaczki, zamiast tego wykonuj step-upy. Postaraj się pokonać równowartość 50 schodów dziennie.

Lunch-time catch-up:

O wiele łatwiej jest ukończyć program treningowy, gdy masz partnera, który wykonuje go razem z tobą. Spróbuj namówić przyjaciela lub członka rodziny, aby ćwiczył z Tobą w przerwie na lunch lub w czasie wolnym między zajęciami. To świetny sposób, aby nadrobić zaległości i jednocześnie zrobić coś dobrego dla swojego ciała.

Znajdź ofertę fitness:

Wiele szkół wyższych ma rekreacyjne ligi sportowe i oferuje zniżki na członkostwo w siłowni lub zajęcia fitness. Poszukaj również w Internecie programu, który pozwoli Ci wypróbować wiele lokalnych zajęć fitness po obniżonej cenie.

Naucz się kilku ruchów:

Wykonuj ćwiczenia oporowe z masą ciała, takie jak proste przysiady, wypady i pompki w akademiku lub gdziekolwiek mieszkasz. Kiedy będziesz gotowy, możesz przejść do używania ciężarków. Jeśli wiesz, jak zrobić podstawy, za każdym razem, gdy masz tylko kilka minut do stracenia, możesz zmaksymalizować swój czas, stając się silniejszy dzięki prostym ćwiczeniom. Istnieje wiele procedur ćwiczeń, które można zrobić za darmo online, gdy masz trochę więcej czasu, aby spędzić.

Snack dobrze:

Nie popadaj w zły nawyk chwytania niezdrowych przekąsek w podróży. Zamiast tego bądź przygotowany i noś w torbie zdrowe smakołyki. Postaraj się znaleźć przekąski o wysokiej zawartości białka, ponieważ pomogą Ci one dłużej zachować sytość. Unikaj pustych kalorii i wybieraj pokarmy bogate w składniki odżywcze, które są niezbędne, gdy jesteś zestresowany i zajęty.

Pozostań nawodniony:

Kiedy twoje ciało jest dobrze nawodnione, możesz trzymać się mniej wagi wody. Zauważyłam również, że kiedy piję płyny przez cały dzień, jestem mniej skłonna do podjadania. Dość często mylimy pragnienie z głodem. Staraj się wypijać co najmniej 8-10 szklanek płynów dziennie, a nawet więcej, jeśli jest gorąco lub ćwiczysz.

CZYTAJ WIĘCEJ

Najpopularniejsze